Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΜΟΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ- Ορισμός Αντιδημάρχων

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αργος Ορεστικό 2-1-2011

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ Αρίθμ. Πρωτ. 1

ΑΠΟΦΑΣΗ 1η

Ο Δήμαρχος Ορεστίδος Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 23 και του άρθρου 59 του Ν.3852/2010,

2. Τα αποτελέσματα της τελευταίας απογραφής της Ε.Σ.Υ.Ε. που πραγματοποιήθηκε στις 18-3-2001 σύμφωνα με την οποία ο νέος Δήμος Ορεστίδος έχει πληθυσμό 13.375 κατοίκους,

3. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ορεστίδος έχει δύο (2) δημοτικές ενότητες αποτελούμενες από 1 Δημοτική Κοινότητα και 17 Τοπικές Κοινότητες,

4. Την ανάγκη επικουρίας του Δημάρχου στο έργο του,

5. Το γεγονός ότι οι κ.κ.: Σανταλίδου Μιχαήλ βιολέτα, Κωστόπουλος Βασίλειος, Παπανικολάου Νικόλαος, Χατζής Πέτρος, εξελέγησαν Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας κατά τις Δημοτικές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010,

Αποφασίζει

1.- Ορίζει , για τα έτη 2011 - 2012 , Αντιδημάρχους του Δήμου Ορεστίδος τους Δημοτικούς Συμβούλους :

α) Κωστόπουλο Βασίλειο

β) Παπανικολάου Νικόλαο

γ) Σανταλίδου Μιχαήλ βιολέτα

δ) Χατζή Πέτρο

Α. Στον Αντιδήμαρχο κ. Κωστόπουλο Βασίλειο , τον οποίο ορίζει υπεύθυνο Θεμάτων καθημερινότητας και Τεχνικών υπηρεσιών, μεταβιβάζει , καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες Εποπτείας προσωπικού, συντονισμού και εύρυθμης λειτουργίας:

1.Του γραφείου γραμματειακής υποστήριξης της Δ/νσης Τεχνικών υπηρεσιών

2. Του γραφείου ηλεκτροφωτισμού

3. Του γραφείου ύδρευσης- αποχέτευσης- άρδευσης

4. Του γραφείου κίνησης οχημάτων

5. Του γραφείου προσβασιμότητας Α.Μ.Ε.Α.

6. Του γραφείου καθαριότητας

7. Του γραφείου νεκροταφείων

Β. Στον Αντιδήμαρχο κ. Παπανικολάου Νικόλαο , τον οποίο ορίζει υπεύθυνο Διοικητικών υπηρεσιών, ΚΕΠ Θεμάτων διαφάνειας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, εποπτείας Νομικών Προσώπων και Επιχειρήσεων, μεταβιβάζει καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες Εποπτείας προσωπικού, συντονισμού και εύρυθμης λειτουργίας:

1. Του τμήματος Διοικητικών υπηρεσιών

2. Του τμήματος κέντρου εξυπηρέτησης πολιτών (Κ.Ε.Π.)

3. Του γραφείο εξυπηρέτησης πολιτών

4. Του γραφείου εσωτερικής ανταπόκρισης

5. Του γραφείου προσωπικού

6. Του γραφείου Δημοτικού Συμβουλίου Εκτελεστικής Επιτροπής , Επιτροπών Δημοτικού Συμβουλίου

7. Του γραφείου Δημοτικής κατάστασης -Ληξιαρχείου-Στρατολογίας- εκλογών

8. Του γραφείου αρχείου - πρωτοκόλλου-διεκπεραίωσης

9. Του γραφείου κοινωνικής μέριμνας - εμπορίου-χορήγησης αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος

10. Του γραφείου πολιτικής προστασίας

11. Του γραφείου μηχανοργάνωσης - G.I.S-διαχείρισης ποιότητας.

12. Του γραφείου Εκπ/σης & κατάρτισης – πληροφόρησης

13. Του γραφείου Ν.Π.Δ.Δ. – Δημοτικών επιχειρήσεων

Γ. Στην Αντιδήμαρχο κ. Σανταλίδου Μιχαήλ βιολέτα, την οποία ορίζει Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και υπεύθυνη θεμάτων ποιότητας Ζωής, Περιβάλλοντος, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, μεταβιβάζει καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες Εποπτείας προσωπικού, συντονισμού και εύρυθμης λειτουργίας:

1. Του τμήματος πολεοδομίας - περιβάλλοντος

2. Του γραφείου Πολεοδομίας – πολεοδομικών εφαρμογών – κτηματολογίου

3. Του γραφείο περιβάλλοντος

Δ. Στον Αντιδήμαρχο κ. Χατζή Πέτρο , τον οποίο ορίζει υπεύθυνο οικονομικών , απασχόλησης έργων και μελετών, μεταβιβάζει:

δ1. καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες Εποπτείας προσωπικού, συντονισμού και εύρυθμης λειτουργίας:

1. Του τμήματος Οικονομικών υπηρεσιών

2. Του τμήματος έργων και μελετών

3. Του γραφείου δημοτικών προσόδων-δημοτικής περιουσίας

4. Του γραφείου προϋπολογισμού-λογιστηρίου

5. Του γραφείου μισθοδοσίας-ασφάλισης προσωπικού

6. Του γραφείου εκκαθάρισης και εντολής δαπανών

7. Του γραφείου ειδικής ταμειακής υπηρεσίας

8. Του γραφείου προμηθειών – διαχείρισης υλικών.

9. Του γραφείου προγραμματισμού έργων – ενεργειών .

10. Του γραφείου πρωτογενούς- δευτερογενούς & τριτογενούς τομέα

11. Του γραφείου τεχνικών έργων

12. Του γραφείου μελετών

δ2. Κατά τόπο τις ίδιες ως άνω αρμοδιότητες και στη Δημοτική Ενότητα του Ίωνα Δραγούμη .

2. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

3. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

4. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παπανικολάου Νικόλαος , που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κ. Σανταλίδου Μιχαήλ Βιολέτα , όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Κωστόπουλο Βασίλειο και όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Χατζή Πέτρο.

5. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στον Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

Το 2011 είναι μια πολύ κρίσιμη χρονιά για την οργάνωση και την αποτελεσματική λειτουργία των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οι Δήμοι καλούνται , πραγματικά, σε σύντομο χρονικό διάστημα να οργανώσουν τις υπηρεσίες τους, ενσωματώνοντας και τις νέες αρμοδιότητες που τους μεταφέρονται, και να λειτουργήσουν αποτελεσματικά προς όφελος των δημοτών.

• Να συντάξουν το νέο τους οργανόγραμμα εντάσσοντας σ' αυτό τους νέους υπαλλήλους
• Να προχωρήσουν στις συγχωνεύσεις των νομικών προσώπων και των δημοτικών επιχειρήσεων
• Να συντάξουν το επιχειρησιακό τους πρόγραμμα, το πρόγραμμα τεχνικών έργων και τον προϋπολογισμό.

Στο Δήμο ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ αποφασίσαμε να υλοποιηθούν σε όσο πιο σύντομο χρονικό διάστημα γίνεται όλες οι παραπάνω δράσεις, ώστε να κλείσει γρήγορα η μεταβατική αυτή περίοδος και να ξεκινήσει η υλοποίηση του αναπτυξιακού μας προγράμματος.

Για τους λόγους αυτούς, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε με αυτό το σχήμα διοίκησης του Δήμου και στη συνέχεια, στο πλαίσιο της λειτουργίας της παράταξης στο Δήμο και το Δημοτικό Συμβούλιο, να οριστούν εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι θα αναλάβουν την ευθύνη συγκεκριμένων τομέων και θα έχουν για τους τομείς αυτούς εισηγητικό ρόλο στην παράταξη και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Με την ολοκλήρωση του οργανογράμματος θα εκτιμηθεί εκ νέου η αναγκαιότητα αλλαγών στο σχήμα διοίκησης.

Πρόθεση της νέας Δημοτικής Αρχής είναι η αξιοποίηση όλων των Δημοτικών Συμβούλων, στον τομέα που ο καθένας μπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσματικός.

Έγινε , αποφασίσθηκε και υπογράφεται .

Ο Δήμαρχος

Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου

Πιστό Αντίγραφο

Ο Δήμαρχος

Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: