Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Αποστομωτική απάντηση της Κατερίνα Στικούδη..για όλους τους κακοπροαίρετους...“Τα πόδια μου τα έχω για να πατάω γερά και όχι για να τα... ανοίγω!”

 

Τη δική της απάντηση στους επικριτές της και σε όλους όσους σχολιάζουν τη σέξι εμφάνισή της έδωσε η νεαρή παρουσιάστρια...
Άκρως αποκαλυπτική εμφανίστηκε σε συνέντευξή της η Κατερίνα Στικούδη. Η νεαρή παρουσιάστρια του “Mega star” τα είπε όλα έξω από τα δόντια και απάντησε σε όσους σχολιάζουν τη σέξι εμφάνισή της.
“Τα πόδια μου τα έχω για να πατάω γερά, να κάνω μικρά βήματα στην καριέρα μου και όχι για να τα ανοίγω. Το λέω αυτό γιατί έχω τα ρούχα μου πλυμένα και σιδερωμένα, δεν έχω... άπλυτα. Είναι σημαντικό να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια και να λες: Προσπαθώ, δουλεύω μέχρι εκεί που με πάνε η δύναμη και η ψυχή μου!”, είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της στο περιοδικό Glam.
Την ίδια στιγμή, έδωσε και την απάντησή της σε όσους σχολιάζουν τις σέξι εμφανίσεις της στην τηλεόραση. “Δεν είμαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία που έβαλε σορτσάκι στην τηλεόραση, για όνομα του Θεού. Ο κόσμος δεν είναι χαζός κι όταν κάποιος σε κατακρίνει κακοπροαίρετα το αντιλαμβάνεται”, είπε και πρόσθεσε: “Προσωπικά η κριτική, ακόμη και η αρνητική δεν με ενοχλεί. Είναι ένας τρόπος να βελτιώνομαι και να γίνομαι καλύτερη”.

eglimatikotita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: