Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

GP Γερμανίας: Ο Γουέμπερ στην pole

F1

 

Ο Γουέμπερ που διακρίνεται ανάμεσα στους Φέτελ (αριστ.) και Χάμιλτον, πήρε την pole για 2η συνεχόμενη φορά. 

Ο Γουέμπερ που διακρίνεται ανάμεσα στους Φέτελ (αριστ.) και Χάμιλτον, πήρε την pole για 2η συνεχόμενη φορά.

Συναρπαστική η εξέλιξη των σημερινών κατατακτήριων δοκιμών με τον Μαρκ Γουέμπερ να επικρατεί για 55 χιλιοστά του Λιούις Χάμιλτον. Για πρώτη φορά φέτος ο Φέτελ δε θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Αυτό συνολικά είχε να συμβεί από πέρυσι στη Μόντσα.
Στην πρώτη περίοδο Q1 βρέθηκαν εκτός οι έξι οδηγοί των τριών τελευταίων ομάδων και ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Sauber.
Στη δεύτερη περίοδο Q2 τα πράγματα πήραν άγρια τροπή με αρκετούς οδηγούς να δίνουν συγκλονιστική μάχη για τη 10αδα. Μέχρι την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης του 15λεπτου οι Σουμάχερ, Πετρόφ, Χάιντφελτ πάλευαν για τη 10η θέση με χαμένο τελικά το Γερμανό της Renault που τον πέταξε έξω ο teammate του. Όμως και για τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή τα πράγματα δεν ήταν καλά καθώς ο έτερος πιλότος της Mercedes Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν σαφώς ταχύτερος σε όλες τις προσπάθειες.

Έτσι λοιπόν στην τελική δεκάδα βρέθηκαν οι Red Bull, Ferrari, McLaren, Mercedes με τη Renault του Πετρόφ και τον Άντριαν Σούτιλ να κάνει την έκπληξη με την Force India φέρνοντας τέσσερις Γερμανούς πιλότους μέσα στη 10αδα.

Ίσως ήταν η πρώτη φορά φέτος στις δοκιμές που δεν ήταν απόλυτα προβλέψιμο τι θα γίνει στη μάχη της pole. Ο Φέτελ χάνοντας σταθερά στο δεύτερο χρονομετρημένο κομμάτι της πίστας έδειχνε να μην μπορεί, τη στιγμή που ο Αλόνσο από χτες και ο Χάμιλτον σήμερα στην πράξη φάνταζαν ικανοί για το κάτι παραπάνω.
Τονίζουμε το «στην πράξη» γιατί έρχεται σε αντίθεση με τις χθεσινές δηλώσεις του Χάμιλτον ότι «οι McLaren δεν θα είναι ανταγωνιστικές στις κατατακτήριες δοκιμές». Ο Βρετανός αποδείχτηκε εν μέρει ακριβής καθότι ο teammate του Τζένσον Μπάτον περιορίστηκε στην 7η θέση χάνοντας και από τη Mercedes του Ρόσμπεργκ.
Ο Χάμιλτον όμως θα μπορούσε κάλλιστα να έχει πάρει την πρώτη του pole position φέτος, η διαφορά του από τη Red Bull του Γουέμπερ ήταν μόλις 55 χιλιοστά. Χρειάστηκε μάλιστα ο Αυστραλός όπως και ο Γερμανός teammate του να κάνουν 2η προσπάθεια και να εξαντλήσουν τα όρια της RB7.
Μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειας του ο Χάμιλτον έκανε λόγο για «τέλειο γύρο».
Ο Αλόνσο από την πλευρά του φάνηκε να πιστεύει ότι μπορούσε και προσπάθησε 2η φορά η ταχύτητα της Ferrari δεν ήταν όμως σήμερα αρκετή για να τον φέρει στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Ο Ισπανός έχει διαφορά από τους πρωτοπόρους και καθότι κανείς τους δεν έχει σώσει σετ μαλακής γόμας είναι εξαιρετικά αμφίβολο να γίνουν εκτιμήσεις για την εξέλιξη του αγώνα αύριο.
Μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο poleman Μαρκ Γουέμπερ δήλωσε: «Η απόδοση μου έχει βελτιωθεί στους τελευταίους αγώνες και στη συγκεκριμένη πίστα έχω καλά αποτελέσματα στο παρελθόν. Σκεφτόμουν αφού ολοκλήρωσα την προσπάθειά μου ότι αν κάποιος με περάσει θα το αξίζει γιατί δεν είχα αφήσει τίποτα. Ήμουν στο απόλυτο όριο, έκανα τέλειο γύρο».
Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον που εκκινεί δίπλα στο Γουέμπερ αύριο προσπάθησε να ανασκευάσει τις χθεσινές του δηλώσεις για την ανταγωνιστικότητα της MP4/26: «Προφανώς υποτίμησα το πόσο καλό θα είναι το μονοθέσιο μας με ελαφρύ φορτίο καυσίμου. Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους γύρους που έχω κάνει ποτέ. Καθόμουν στο μονοθέσιο πριν το Q3 και σκεφτόμουν ότι καμιά φορά είναι καλύτερο να μασάς παρά να μιλάς. Ήταν η καλύτερη περίοδος δοκιμών για μας φέτος».
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ που θα εκκινήσει δυο θέσεις μακριά από το σύνηθες τόνισε: « Δεν είμαι απογοητευμένος, θα ήθελα να είμαι πιο ψηλά αλλά ήταν δύσκολη μάχη. Δεν μπόρεσα να βρω το ιδανικό ζύγισμα για το μονοθέσιο. Για αύριο πιστεύω ότι θα βρέξει και το θέμα είναι πότε και που θα χτυπήσει την πίστα». 

Ο αυριανός αγώνας θα μεταδοθεί αύριο απευθείας από τον Alpha στις 14:00
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά

1. Mark Webber Red Bull-Renault 1n30.079

2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1n30.134 + 0.055

3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1n30.216 + 0.137

4. Fernando Alonso Ferrari 1n30.442 + 0.363

5. Felipe Massa Ferrari 1n30.910 + 0.831

6. Nico Rosberg Mercedes 1n31.263 + 1.184

7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1n31.288 + 1.209

8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1n32.010 + 1.931

9. Vitaly Petrov Renault 1n32.187 + 2.108

10. Michael Schumacher Mercedes 1n32.482 + 2.403

Χρόνος εισόδου στο Q2:1m33.180s Διαφορά με πρώτο Q2

11. Nick Heidfeld Renault 1m32.215 + 1.217

12. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m32.560 + 1.562

13. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m32.635 + 1.637

14. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m33.043 + 2.045

15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m33.176 + 2.178

16. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m33.546 + 2.548

17. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m33.698 + 2.700

Χρόνος εισόδου στο Q1:1m33.664s Διαφορά με πρώτο Q1

18. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m33.786 + 1.960

19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m35.599 + 3.773

20. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m36.400 + 4.574

21. Karun Chandhok Lotus-Renault 1m36.422 + 4.596

22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m36.641 + 4.815

23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m37.011 + 5.185

24. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m37.036 + 5.210

107%: 1m38.253s

protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια: