Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Το WRC πάει Αλσατία…

 

Το WRC πάει Αλσατία…

Οι οδηγοί ετοιμάζονται για τη μεγάλη μάχη

Τρεις γύροι απομένουν για την ολοκλήρωση του φετινού Πρωταθλήματος και οι πρωταγωνιστές του θεσμού συγκεντρώνονται για τη μεγάλη μάχη που θα φέρει τους διεκδικητές ακόμα πιο κοντά στους τίτλους τους.
Πριν την αυλαία του θεσμού στις ειδικές της Μ. Βρετανίας, άνθρωποι και μηχανές είναι έτοιμοι για την πρώτη εκ των δύο αναμετρήσεων σε ασφάλτινες ειδικές διαδρομές και συγκεκριμένα σε αυτές του Ράλι Γαλλίας. Στο Στρασβούργο, λοιπόν σε έναν αγώνα που μοιάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό με αυτόν την Γερμανίας. Εξάλλου, αυτό είναι λογικό, αφού τα σύνορα μεταξύ των δύο χωρών χωρίζονται από μερικά χιλιόμετρα.
Η ατμόσφαιρα που επικρατεί στην πόλη είναι πραγματικά γιορτινή, με τους Γάλλος να κατακλύζουν το πρωί το σέικντάουν, αλλά και το σέρβις παρκ στο Parc Sportiff. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι ο συγκεκριμένος χώρος είναι ιδιαίτερα φιλόξενος, αγγίζοντας ιδιαίτερα υψηλά στάνταρ, την ώρα που οι παράλληλες εκδηλώσεις έχουν την τιμητική τους.
Βέβαια, ο άνθρωπος που έχει συγκεντρώσει όλα τα φλας της δημοσιότητας επάνω του, δεν είναι άλλος από τον Sebastien Loeb. Ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατάγεται από το Hageunau το οποίο και βρίσκεται μερικά χιλιόμετρα έξω από το Στρασβούργο.Μάλιστα, η Power Stage της Κυριακής περνάει μέσα από την πόλη του.
Από εκεί και πέρα, το ενδιαφέρον όλων στράφηκε τις τελευταίες δύο ημέρες στο στρατόπεδο της Citroen και στις σχέσεις των Loeb και Ogier. Οι δυο τους δεν επιτράπηκε να δώσουν συνεντεύξεις σε δημοσιογράφους μεμονωμένα, αλλά μόνο ανοικτές σε όλους τους εκπροσώπους του Τύπου, και φυσικά ξεχωριστά.
Ο Loeb εμφανίστηκε σαφώς πιο άνετος σε σχέση με αυτό που είχαμε δει στο Ακρόπολις, γεγονός που αποδεικνύει ότι έχει ήδη λάβει τις εγγυήσεις που ζητούσε από την ομάδα του. Εξάλλου, αυτό αποδείχθηκε και στην Αυστραλία. Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι καταλαβαίνει τον Ogier και την επιιθυμία του να κερδίσει, αλλά διπλωματικά συμπλήρωσε ότι πάνω από όλους και όλα είναι η ομάδα.
Σε αντίστοιχο πνεύμα κινήθηκε και ο Ogier στις δηλώσεις του, αναφέροντας ότι θέλει να βοηθήσει την Citroen να κατακτήσει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ενώ δενέδωσε σαφής εξηγήσεις όταν ρωτήθηκε σχετικά με το μέλλον του. χαρακτηριστικά ανέφερε ότι πρέπει να περιμένουμε να τελειώσει και αυτός ο αγώνας και θα δούμε τι θα γίνει. Βέβαια, δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι ακόμα έχει δύο χρόνια συμβόλαιο με τη γαλλική ομάδα, θολώνοντας ακόμα περισσότερο τα νερά. Πάντως, όταν ρωτήθηκε αν έχει επαφές με την Ford και τη VW δεν έσπευσε να τις διαψεύσει.
Στη Ford έρχονται στη Γαλλία με αρκετά μεγάλες προσδοκίες. Η βρετανική ομάδα πραγματοποίησε μία σειρά δοκιμών σε ασφάλτινες επιφάνειες, από τις οποίες έβγαλε χρήσιμα συμπεράσματα, ιδιαίτερα από το στήσιμο της ανάρτησης. Μάλιστα, όπως δήλωσαν και οι δύο οδηγοί το Fiesta είναι πιο σκληρό, καλύτερο σε συμπεριφορά και πλέον απομένει να δούμε στις ειδικές κατά πόσο είναι αντίστοιχα ανταγωνιστικό.
Παρόλα αυτά, τα Fiesta είναι τα αυτοκίνητα που έχουν κλέψει τις εντυπώσεις ως τώρα, τουλάχιστον με την εμφάνιση τους. Βλέπετε, μετά από τον καταιγισμό μηνυμάτων στη Ford, η βρετανική ομάδα επέλεξε να συμμετάσχει στους δύο ασφάλτινοιυς αγώνες με το μαύρο χρωματισμό που είχε παρουσιάσει το καλοκαίρι για τις πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου στην άσφαλτο. Σε κάθε περίπτωση, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.
Βέβαια, σήμερα εκτός από την πανηγυρική εκκίνηση στο κέντρο του Στρασβούργου, είχαμε και το παραδοσιακό σέικνταουν, που ως γνωστόν από τη νέα χρονιά και επίσημα θα έχει τη μορφή κατατακτήριων δοκιμών, αναφορικά με τη σειρά εκκίνησης της πρώτης ημέρας των χωμάτινων αγώνων και μόνο.
Στην –κακά τα ψέμματα- αστεία ειδική διαδρομή των 2,6 χιλιομέτρων που πραγματοποιήθηκε στο πάρκινγκ λίγα μέτρα έξω από το σέρβις παρκ, ο Sebastien Loeb σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, μπροστά από τον Ogier και τον Dani Sordo. Ο Ισπανός οδηγός της Mini έρχεται με διαθέσεις αντίστοιχες με αυτές που είχε στη Γερμανία, όπου και είχε τερματίσει στο βάθρο.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ένα θέμα που απασχολεί τους οδηγούς αναφορικά με τον αγώνα είναι η τοποθέτηση στύλων στο εσωτερικών των στροφών. Η οργανωτική επιτροπή αποφάσισε να τοποθετήσει μεταλλικούς στύλους στο εσωτερικό, έτσι ώστε να μην πραγματοποιούν τα πληρώματα μπούκες, γεμίζοντας με χώμα το δρόμο. Αυτό έχει προκαλέσει αρκετούς πονοκεφάλους στους οδηγούς, οι οποίοι και χρειάστηκε να αλλάξουν τις σημειώσεις τους!
Μάλιστα, ο Loeb χτύπησε έναν εκ αυτών την πρώτη ημέρα των αναγνωρίσεων, προκαλώντας πρόβλημα στο ψυγείο του Lancer με το οποίο πραγματοποιεί δολκιμές, με αποτέλεσμα να αλλάξει αυτοκίνητο αναγνωρίσεων!
Πηγή: 4troxoi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: