Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Αναγνώστρια καταγγέλλει την ανευθυνότητα στην τακτική των Lidl

 

Απο που να ξεκινησω δεν ξερω! Λοιπόν, πήρα ενα κουτι σοκολατακια BASINI με κερασι από το κατάστημα του lidl στον Πειραιά, μεχρι εδω μια χαρα τα πραγματα. Μετα απο κατι μέρες που ειχα κοσμο στο σπιτι, σκεφτηκα να τους κερασω τα σοκολατακια που ειχα αγορασει ....Τους κερασα....και για να μην πολυλογώ και σας κουραζω, εφαγε ενα ενας συγγενής μου και του έσπασε το δοντι απο ενα κουκουτσι που περιειχε μεσα στο σοκολατακι! Τους πηρα τηλεφωνο στο lidl μετα απο λιγη ωρα και τους ξαναπηρα και τους ξαναπηρα και παει λεγοντας, και δεν μου εδιναν μια απάντηση για μια ολοκληρη εβδομαδα! Αφού τους απείλησα και ειπα οτι θα το προχωρήσω και δεν θα το αφησω ετσι να περασει, με πηραν τηλεφωνο μετα απο μιση ώρα και μου ειπαν οτι η εταιρεια που προμηθεύει τα σοκολατακια είπε....ΜΠΟΡΟΥΝ να ΣΥΜΒΟΥΝ ΑΥΤΑ μια ΦΟΡΑ στα 160 ΚΙΛΑ......καπου εκει αρχισε να μου ανεβαίνει η πιεση και τους είπα, ωραια....το ξερω οτι συμβαινουν αυτά, γιατί ετυχε σε εμενα, το θεμα ειναι να πληρώσετε εεεεεστω τον οδοντίατρο για να φτιαξει το δόντι του ο ανθρωπος. Μου ειπαν οτι δεν γινεται και οτι θα μπορούσε να συμβει στον οποιονδήποτε!! Μην ξαναψωνισετε από εκει γιατί οοοοτι και να σας συμβεί.....και στο νοσοκομείο να καταλήξετε...θα σας πουν οτι αυτα συμβαινουν. Αυτή ειναι η γερμανική νοοτροπία! Μόνο που στην Γερμανία θα το σκεφτονταν καλυτερα πριν δωσουν μια τετοια απάντηση. Πλεον στο lidl ουτε τροφη για Μερκελ.....Βεβαια δεν φταιει κανενας αλλος, μονο εγω που συνεχιζα να παιρνω γερμανικα προιοντα...

Αναγνώστρια

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: