Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Τηλεφωνική γραμμή εκτόνωσης νεύρων τώρα και στην Ελλάδα!


 

Image

Για τις γραμμές που εξυπηρετούν τους πολίτες έχουμε ακούσει πολλά και υπάρχουν πολλές. Ανάμεσά τους ροζ γραμμές, γραμμές εξυπηρέτησης πελατών προσφάτως και οι πολλές γραμμές του ΕΟΠΠΥ…
Για γραμμή νεύρων όμως δεν είχαμε ακούσει μέχρι τώρα. Αν λοιπόν έχετε προβλήματα και είστε εξοργισμένοι με τις καταστάσεις που επικρατούν υπάρχει τηλεφωνική γραμμή για να εκτονωθείτε σας και πραγματικά να ξεσπάσετε.
Πρόκειται για μία γραμμή που λέγεται «anger management» και στην οποία μπορείτε να τηλεφωνείτε και να ξεσπάτε τα νεύρα σας για ότι σας απασχολεί!
Ενα απόσπασμα της διαφήμισης είναι ενδεικτικό των προθέσεων:

«Μήπως νομίζεις ότι όλα σου πάνε στραβά και αυτό το σύμπαν δεν συνωμοτεί λιγάκι; Σου τη δίνει το πρωινό ξύπνημα; Για ακόμα μια φορά σε ξύπνησαν απότομα με αποτέλεσμα να χάσεις το όνειρο πάνω στο καλύτερο; Σου τη σπάει αυτός ο αδιάκριτος απέναντι που κοιτάει με υφάκι; Έχεις φρικάρει τόσο με τη μούρη κάποιου που πρωί-πρωί θυμίζει ξινισμένο γιαούρτι;
Κόλλησες για ακόμα μια φορά στην κίνηση;
Περιμένεις στη στάση και το λεωφορείο αργεί; Βιάζεσαι να πας στη δουλειά και σου σκάει το λάστιχο; Μάλωσες με τον τύπο που στο έπαιξε έξυπνος κλέβοντας σου το parking που μία ώρα έψαχνες; Σου τη σπάει ο γείτονας; Σου γυρίζουν τα άντερα μόλις αντικρίζεις το αφεντικό σου;
Οι ορμόνες σου έχουν χτυπήσει κόκκινο; Σου τη βιδώνουν τα άτομα που πάντα έχουν μια άποψη για όλα; Το ροχαλητό του συντρόφου σου δε σε αφήνει να κοιμηθείς;
Βλέπεις τον αγώνα της αγαπημένης σου ομάδας και η καλή σου δε λέει να βάλει γλώσσα μέσα της; Και σα να μην φτάνει αυτό χάνει κιόλας και μαζί της κάνουν φτερά τα χρήματα που έπαιξες στο στοίχημα; Μη τρελαίνεσαι
Έχεις νεύρα γιατί έτσι γουστάρεις στην τελική βρε αδερφέ; Ε λοιπόν, εμείς είμαστε εδώ για εσένα... Δε θέλουμε να "σιγοβράζετε" στο ζουμί σας... Ο μοναδικός όρος είναι ότι θα πρέπει να εκφραστείτε, να εκτονωθείτε ελεύθερα και φωναχτά χωρίς όρια και καθωσπρεπισμούς με σκοπό να ανακουφιστείτε!!!
Ξεσπάστε σε εμάς… Θα χαρούμε να μας βρίσετε για το παραμικρό!!!».
Πάντως αυτό που πρέπει να προσέξετε όσοι έχετε τα νεύρα σας και επειδή έχουμε οικονομική κρίση είναι το εξής: Οι χρεώσεις κυμαίνονται από 1,48 ευρώ το λεπτό (από σταθερό) έως και 1,57 ευρώ το λεπτό (από κινητό).

Οι Γερμανοί είχαν πρώτοι την ιδέα
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πρώτοι που σκέφτηκαν να δημιουργήσουν μια τέτοια γραμμή είναι οι… φίλοι μας οι Γερμανοί. Οι εμπνευστές της συγκεκριμένης ιδέας, σκέφτηκαν να δημιουργήσουν μία γραμμή στην οποία ο κόσμος θα μπορούσε να απελευθερώσει το θυμό του και να μην ξεσπά σε συγγενείς και φίλους.

Η κλήση κοστίζει 1,49 ευρώ το λεπτό, ενώ το προσωπικό όχι μόνο δεν συγκινείται απ' όσα ακούει, αλλά είναι και εκπαιδευμένο ώστε να θυμώνει ακόμα περισσότερο τους Γερμανούς που τηλεφωνούν.

Χρησιμοποιούν μάλιστα φράσεις όπως: ''αυτή είναι η τρίτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο'', ή ''έχεις απόλυτο δίκιο να νευριάζεις'' και ''αυτά που λες δεν είναι τίποτα, που να ακούσεις τι μου είπε ο προηγούμενος''.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: