Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Πέτρος Σαρηπανίδης: O πιο επαγγελματίας ερασιτέχνης φωτογράφος της Καστοριάς!!!

 

Ο Πέτρος Σαρηπανίδης γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1964 στην Καστοριά.

Από πολύ μικρή ηλικία, μόλις 10 χρονών, ασχολήθηκε με τη φωτογραφία.... Το ερέθισμά του η απίστευτης ομορφιάς πόλη της Καστοριάς!

Είναι οδηγός ΤΑΧΙ, παντρεμένος και πατέρας δύο παιδιών, μαθητές της Γ΄ Λυκείου και Δ΄ Δημοτικού.

tsardaki  Ποια είναι τα θέματα που προτιμάς να φωτογραφίζεις;                                                                Πέτρος 90% Τα θέματα μου είναι τοπία! Σπάνια φωτογραφίζω ανθρώπους,δεν μου βγαίνει 

tsardaki  Πόσο χρόνο αφιερώνεις σε αυτή σου την αγάπη; 

Πέτρος Αφιερώνω  χρόνο από την δουλειά μου και από το σπίτι μου! Όχι και πάρα πολύ, όχι όσο θα ήθελα γιατί λόγω της δουλειάς μου έχω πολλά θέματα καθημερινά! 

tsardaki Πως βλέπουν την ασχολία σου αυτή η οικογένεια και οι φίλοι σου; 

Πέτρος Η οικογένεια και οι φίλοι είναι ενθουσιασμένοι! εγώ όμως πάντα ψάχνω για κάτι ακόμα καλύτερο! Δεν ικανοποιούμε με τίποτα στην φωτό, είμαι πολύ δύσκολος σαν κριτής και στον εαυόο μου και γενικότερα!

Δείτε δείγμα της δουλειάς του

http://www.tsardaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: