Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Στο WRC2 ο Kubica με την Citroen

 

Ο Robert Kubica θα λάβει μέρος στο πρωτάθλημα ράλι WRC2 με την Citroen. Ο Πολωνός θα οδηγήσει ένα Citroen DS3 RRC σε επτά αγώνες WRC, καθώς και περιορισμένο αριθμό άλλων ευρωπαϊκών εκδηλώσεων.

Αυτή η συμφωνία έρχεται μετά από επιτυχίες σε αγώνες που είχε πέρυσι ο Πολωνός και έχει επιλέξει να μην επιστρέψει στην πίστα ακόμα, παρά τη δοκιμή με αυτοκίνητο DTM τον Ιανουάριο.

«Έχω εξετάσει διάφορες επιλογές πριν από τη λήψη απόφασης για το πρόγραμμα αυτό», είπε. «Έχω κρατήσει επαφή με την Citroen Racing και οι δύο πλευρές ήταν πρόθυμες να συνεχίσουν να εργάζονται από κοινού. Είμαι πραγματικά ευτυχής τώρα με το να είμαι σε θέση να επιστρέψω σε κορυφαίου επιπέδου αγώνες.

«Δεν μπορώ να περιμένω να ξεκινήσω να αγωνίζομαι, αλλά δεν έχω θέσει στον εαυτό μου κανένα συγκεκριμένο στόχο. Έχω ακόμα πολλά να μάθω στο rally και για να βελτιωθώ θα πρέπει να μαζεύω αποστάσεις και stages.»

Το WRC2 τρέχει παράλληλα με το πλήρη πρωτάθλημα WRC και επιτρέπει στους ανταγωνιστές να ορίσουν επτά αγώνες στους οποίους μπορούν να κερδίσουν πόντους, με τους καλύτερους έξι τελικά να καταμετρούνται στο πρωτάθλημα. Αντικαθιστά την κατηγορία S2000 φέτος και είναι ανοικτό για τα αυτοκίνητα που ικανοποιούν του κανονισμούς R4, R5, Super 2000 και της ομάδας Ν.

Ο Kubica θα κάνει το επόμενο ράλι των Κανάριων νήσων – τον τρίτο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι της FIA – πριν αρχίσει την σεζόν του στο WRC2 στο Ράλι Πορτογαλίας τον Απρίλιο.

http://f1fan.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: