Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

 

Δεν είχα σκοπό να φτιάξω λαμπάδα και μάλιστα τόσο νωρίς αλλά αφού μου έκατσε η ιδέα στο μυαλό δε γινόταν να μην την υλοποιήσω. Αυτή η λαμπάδα φτιάχνεται με το τίποτα. Σχεδόν. Δηλαδή εγώ δε ξόδεψα τίποτα γιατί είχα όλα τα υλικά σπίτι ήδη. Το κερί μου έλειπε αλλά τελευταία στιγμή βρέθηκε κι αυτό γιατί είχα αγοράσει πέρσι μια εξάδα και περίσσεψαν.

lampada 1 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Ας αφήσουμε τα πολλά λόγια όμως για να δούμε πως γίνεται η λαμπάδα με τον όμορφο “χρυσό” σταυρό!

Θα χρειαστείτε ένα κομμάτι χοντρό χαρτόνι, εγώ το βρήκα από σκληρό χαρτόκουτο. Σχεδιάστε έναν απλό σταυρό με το χάρακα σας.

lampada 2 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Κόψτε το σταυρό με κοπίδι, προσοχή αν δεν έχετε επιφάνεια κοπής, δε λέει να χαράξετε κανένα έπιπλο.

lampada 3 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Στη συνέχεια αρχίστε να τυλίγετε το σταυρό με χαρτοταινία, ξεκινήστε από τα πλαινά για να καλυφθούν τα κενά.

lampada 4 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Συνεχίστε να τυλίγετε όλο το σταυρό με τη χατοταινία μέχρι να γίνει κάπως έτσι

lampada 5 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Αφού τυλίξατε το σταυρό βάψτε τον με σπρέι, προτιμότερο είναι με χρυσό σπρέι αλλά εγώ είχα μόνο ασημί και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

lampada 6 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Αν δεν έχετε σπρέι περάστε στο επόμενο στάδιο, και παλι θα γίνει απλά ειναι καλό να έχει ένα υπόστρωμα χρώματος για να μη φαίνεται η χαρτοταινία.

lampada 7 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Περάστε το σταυρό με ατλακόλ και πασπαλίστε το καλά με χρυσόσκονη να πάει να κολλήσει παντού.

lampada 8 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Αφήστε το λίγη ώρα στην ησυχία του να στεγνώσει η κόλλα και θα έχετε έναν ομορφότατο χρυσό σταυρό. Φυσικά εμείς το προχωρούμε ένα βήμα παρακάτω και τον στολίζουμε περισσότερο γιατί είμαστε crafters icon razz Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

lampada 9 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Θα χρειαστούμε μια χοντρή στρόγγυλη πέρλα και 4 πέρλες σε σχήμα δάκρυ. Βάζουμε κλωστή σε μια βελόνα και αρχίζουμε να ράβουμε τις πέρλες στο σταυρό μας.

lampada 10 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Προτιμότερο είναι να βάλετε μια κλωστή που πλησιάζει χρωματικά στο χρυσό η δικια μου ειναι κιτρινοκάτι. Ο σταυρός μας είναι πλέον έτοιμος και είναι απλά υπέροχος! ε; ε; ε;

lampada 11 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Στη συνέχεια παίρνουμε τη λαμπάδα μας και στο κάτω μέρος τυλίγουμε ενα κομμάτι κορδελίτσα-αλυσιδίτσα που δε ξέρω πως λέγεται αλλά δεν εχει σημασία, θα τη βρείτε είμαι σίγουρη.

lampada 12 Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Στερεώνουμε το σταυρό στο σημείο που θέλουμε με βελόνα και κλωστή που έχουμε περάσει σε δύο σημεία πάνω και κάτω από την κεντρική χάντρα. Εδώ χρησιμοποίησα λευκή κλωστή. Με τα περισσέματα που αφήνουμε δένουμε τη λαμπάδα σε δυο σημεία γερά με την κλωστή μας. Αν έχετε πιστόλι σιλικόνης χρησιμοποιήστε το, εγω έβαλα λίγο από μια γερή κόλλα που είχα.

Η λαμπάδα είναι έτοιμη, έγινε πολύ γρήγορα, είναι εντυπωσιακή αλλά και απλή και το κυριότερο… δε μου κόστισε τίποτα icon smile Φτιάξε πασχαλινή λαμπάδα με σταυρό

Γενικά εμένα δε μου αρέσει να κρέμονται πολλά πράματα από τη λαμπάδα μου, εσείς αν θέλετε προσθέστε και κάποια διακριτική κορδελίτσα.

http://www.sheblogs.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια: