Σάββατο 25 Μαΐου 2013

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟ 6946564862 ΕΙΝΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΑΤΗ

Συνεχίζεται η παράνομη δραστηριότητα του κινητού 6946564862 από το οποίο σήμερα έλαβαν χιλιάδες τυχαία επιλεγμένοι συνδρομητές γελοία μηνύματα, όπως "Σε είδα το Σάββατο στην καφετέρια. Ο Σάκης μου έδωσε το κινητό σου" ή "Μόλις χώρισα με την Τζένη", "Καλησπέρα Καίτη μου, τι κάνεις" κλπ. Η ιστορία είναι...

γνωστή και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και στη Vodafone εδώ και χρόνια, αλλά η κομπίνα συνεχίζεται ατιμώρητη.

Φυσικά πρόκειται για απάτη με σκοπό να απαντήσετε και στη συνέχεια σας έρχονται μηνύματα για συμμετοχή σε διαγωνισμούς κλπ και στο τέλος έρχεται "το κοστούμι", δηλαδή ο λογαριασμός ο οποίος είναι από 30 μέχρι 300 ευρώ.

Πριν αγνοήσετε το μήνυμα, καλέστε κι εσείς την εταιρεία κινητής, μπας και φιλοτιμηθούν και ακυρώσουν το νούμερο, πράγμα για το οποίο δεν δείχνει ιδιαίτερη προθυμία η Vodafone από τα επόμενα ακριβά μηνύματα κερδίζει πολλά χρήματα.

Το πιό συνηθισμένο από τα μηνύματα της σειράς είναι:
ΣΕ ΕΙΔΑ ΕΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΣ ΠΟΛΥ.Ο ΣΑΚΗΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΟ ΣΟΥ. ΕΙΜΑΙ Η ΨΗΛΗ ΜΕ3ΑΧΡΙΝΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΕ ΕΠΙΜΟΝΑ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ
ΠΟΥΜΕ!

Μην απαντάτε και φυσικά μην στήνετε καβγά με τον έτερον ήμισυ !

 

http://taxalia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: